רוני אשכול Roni Eshkol

כותבת ומציירת

יום שלישי, 19 באפריל 2011

איך תיראה עלמא?

לא להרבה הורים מזדמן לבחור מי יהיה ילדם. כיצד יראה ויישמע, מה יהיה מינו, אילו תווי פנים יהיו לו, איזה מבנה גוף, שיער, מבט, קול, מה יהיו סגולותיו ומה נקודות התורפה שלו, את מי יאהב ומי יאהב אותו ובמה יאלץ להילחם בכדי לשרוד.
ובכן, לי יש.
ההיריון שלי עם עלמא ארוך מאין כמוהו.  כמעט ארבע שנים מאז נבטה בתודעתי ועד היום, והעת טרם הבשילה ללידה.
הריון ארוך מאוד ורב תהפוכות.
בהתחלה היו בחילות של חוסר הסתגלות, אחר כך היו היי ודאון, היה את השלב הזה של ההתלבטות מתי לספר ולמי לא, היה אולטרא-סאונד מרגש. לפעמים אני מרגישה צירים אבל יודעת שהם מדומים, לפעמים יש לי צרבת נוראית, שכן התינוקת כבר גדולה מאוד וזה לוחץ על הסרעפת. היא בועטת וזה נעים וגם כואב. לפעמים אני מרגישה שהיא רוצה כבר לצאת לאור, לא משנה כמה יכאב, ולפעמים היא כל כך שקטה ובלתי מורגשת ואז אני חושבת שהיא היתה רוצה להישאר לנצח בתוכי. זכה ובלתי פגיעה. עלמא שלי.

ותודה לבוגארו...

4 תגובות:

יעל אמר/ה...

מרגש כל כך!! אני ממש מרגישה שאני אוהבת אותה את העלמא שלך.. עכשיו יש לה גם שיר וגם מראה. אז אולי ההריון לא קל אבל כל הזמן נולדים חלקים ממנה בכל מיני אופנים, והיא יצור קסום. חוץ מזה, בעיני היא כבר לגמרי נולדה וקיימת, אני כבר מזמן מרגישה קצת דודה שלה.. :-)

ניר אמר/ה...

יפהפה. אני רוצה לשמוע עוד תיאורים על ההריון המורכב הזה, אני בטוח שיש לך תובנות נוספות לעניין אותנו בהן...

שירה אמר/ה...

רוני'לה, את כותבת כל כך יפה. אני מאד מחכה לראות את ילדתך! ומאיפה התמונה הזו? היא נראית דומה למשפחה שלך!!!

רוני אשכול אמר/ה...

יעלי- לגמרי דודה.
ניר- אולי בעל פה...
שירה- בדיוק!

מרעה ועדר עיזאות

מרעה ועדר עיזאות